Magic dla Szczecina
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Magic dla Szczecina Strona Główna
->
Typ 2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Sprawy forum
----------------
Co na forum
Bany
Początkujący
----------------
Wasze pytania
Najświeższe informacje
----------------
Nowe Edycje
Relacje z większych imprez
Niusy z ostatniej chwili
Zachodniopomorskie
----------------
Szczecin
Archiwum
Strategia
----------------
Typ 2
Block Constructed
Extended
Klinika Talii
----------------
Regulamin Kliniki
Wasze Talie
Freestyle Cards
----------------
Wasze pomysły
Set
Trejd
----------------
Wycena kart
Trade
Offtopic
----------------
Muzyka
Wszystko i nic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rafał Bednarz
Wysłany: Śro 16:04, 12 Gru 2007
Temat postu:
a mi sie wydaje ze gobliny sa i graja (przeciez na gp krakow wiele osob gralo goblin pactem) calkiem ok...co do wrozek to ja tylko niestety gralem UB i to tylko w bloku le te male niebieskie sa bardzo wredne i rzeczywiscie nawet z agro oplaca sie je troszke przetrzymac na rece bo i tak mamy w decku inversje czy inny removal albo commandy...poza tym chyba niebiesko czarna wersja jest lepsza bo bardziej kontrolna...
Wampir
Wysłany: Czw 18:02, 29 Lis 2007
Temat postu:
Hebi napisał:
A co do opisu decku to pozostawiam to moderatorowi tego działu aby zamieścił - Wampir do roboty
Z tym pomyśli się jeszcze, a też jak mówiłem potrzebna jest osoba, która zna typ2 dobrze i by została moderatorem...
Hebi
Wysłany: Czw 17:03, 29 Lis 2007
Temat postu:
Milo napisał:
Wielkie dzieki Hebi za zrozumienie
NMZC - nie ma za co ;p powinniśmy się nawzajem próbować chociażby zrozumieć aby atmosfera na forum była miła i przyjemna hehe
A co do opisu decku to pozostawiam to moderatorowi tego działu aby zamieścił - Wampir do roboty
Wampir
Wysłany: Czw 16:11, 29 Lis 2007
Temat postu:
Zasadniczo pomysł macie ciekawy rozważę go a także inną opcję a mianowicie coś na styl poradnika deku czyli jak tym grać oraz jak się sajdować etc.
Wracając do deku najczęściej trzeba zwrócić uwagę na jego minusy bo dzięki temu można poczynić coś ku ulepszeniu go a wiadomo , że ma i plusy a jak już pisałem wcześniej to także było napisane wszystko konkretnie, wystarczy dobrze przeczytać.
Milo
Wysłany: Czw 15:41, 29 Lis 2007
Temat postu:
Wielkie dzieki Hebi za zrozumienie a co to gobosów to ok zwracam chonor to byla glupia uwaga. A co do tego zebrania informacji w jednym poście to widze to tak: Wróżki jak wszystkie agrro-controle czasem są za wolne na napory, czasem zas są od nich wiele skuteczniejsze. Z dzisiejszym meta radzą sobie, lecz widomo, że nie są nie pokonane mają bardzo słabe mecze typu UB control. Na napory można pobawić sie w sajdzie damnationami, ale to już jak tam każdy sobie chce. Na kontrole tez mozna coś sajdnąć w wersji ug eyesy, a ub amethysty. Deckiem gra się przyjemnie polecam go wszystkim, którzy stwierdzili, że w deckach agrro mają za mało opcji, a i pamiętajcie, że jakiego decku byście nie mieli gra w karty jest losowa i żaden mecz nie jest z góry przesadzony.
Hebi
Wysłany: Czw 9:47, 29 Lis 2007
Temat postu:
Milo napisał:
Skoro taki deck jak gobo istnieje to dlaczego go nie umieściłś w dziale t2.
Milo powiem tobie, że nie tylko goblinów niema tutaj na forum umieszczonych ale także kithinów, elementali itd ale przecież każdy może umieścić spis jakieś talii, a nie tylko wampir musi je umieszczać ( on zamieścił kilka przykładowych decków jakie tera grają w obecnym T2 ).
Milo napisał:
forum jest po to by dzielic sie swoimi opiniami
Zgadzam się z twoją wypowiedzią w 100%
A wracając do decku to nie sądzę, że ma on same minusy ale także nie posiada samych plusów ( to jak z każdym deckiem ). Skoro twierdzisz, że są one aggro-control to nie będę się sprzeczał, bo możliwe że tego zbytnio nie zauważyłem ( zdarza się ;p - jestem przyzwyczajony, że tribale są deckami aggro ).
PS: Powinniśmy zebrać nasze wszystkie wnioski( jeżeli już o wszystkim powiedzieliśmy ) i dopisać w głównym poście jak deck się sprawdza żeby czytający miał jako takie pojęcie
Milo
Wysłany: Czw 8:19, 29 Lis 2007
Temat postu:
Skoro taki deck jak gobo istnieje to dlaczego go nie umieściłś w dziale t2. A tak wogóle jak ty wypisujesz same słabe strony decku to musi byc ktos kto poda tez te dobre. Takie jest moje zdanie więc jak chcesz mnie banowac to banuj naprawde nie bedę po tym plakac, forum jest po to by dzielic sie swoimi opiniami
Wampir
Wysłany: Śro 21:30, 28 Lis 2007
Temat postu:
Pierwszy oficjalny Caution dla Ciebie za SPAM, używamy opcji edycja jak coś się chce dopisać.
A kolejne skończ już upierać się na swoich zdaniach, które są coraz bardziej błędne.Gobliny to deck, który istnieje i daje sobie radę (albo może ja gram w jakimś dziwnym miejscu gdzie są).
Kolejne posty z bezsensownymi stwierdzeniami będą usuwane.
Milo
Wysłany: Śro 20:22, 28 Lis 2007
Temat postu:
Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak gobliny żaden taki deck nie gra turniejowo(w sumie zawsze moze ktoś się zjawić ale małe szanse). Po drugie nie ważne jakie podejście ma op ja mam po coś kontry co nie choć zdaje sobie sprawę, że mogą nie wystarczyź. Po trzecie wróżki to nie agrro, lecz agrro-control, więc nie muszę sie bardzo spieszyć z tą kontrującą wróżką. A po czwarte proponuje zakończyc juz tą jakże dającą do myślenia rozmowe i zebrac wszystkie plusy i minusy w jednym poście, aby ktoś kto chce pograć tym deckiem miał ogólny wgląd jak to dziala.
Wampir
Wysłany: Śro 20:12, 28 Lis 2007
Temat postu:
Milo napisał:
Jak dla mnie wamp to jesteś strasznie negatywnie nastawiony do tego decku, może to dlatego ze większość gier z nim przegrałeś
No dobra podowcipkowaliśmy trochę xd a teraz do sedna. KAżdy dek ma słabe strony jak na wróżki działa presja przeciwnika grającego argo lub kontrol. Dalej by nie było wątpliwości np. taki Sonic Boom ma cienko z elfami, która są często za szybkie by je powstrzymać, Manekin niema wesoło z kontrolami i tak można wymieć co z przeciw czemu ma problemy.
Dalej jak to Hebi dał przykład może tak być ze strony przeciwnika ale z drugiej strony wróżki mogą mieć tak samo dobre rozdanie a może także być i słabsze.
Mimo iż mało grałem nimi a przeciw nim gram sporo to już coraz bardziej znajduje słabe punkty deku jakie ma (z resztą jak każdy inny).
I nigdy nie lekceważyć tego z czym się gra.
Hebi
Wysłany: Śro 16:48, 28 Lis 2007
Temat postu:
Milo napisał:
Hebi zapomniałeś o wróżkach które kontrują
Wybacz, że o nich zapomniałem lecz według mnie aż tak dużej różnicy czy one kontrują czy nie nierobi, bo skoro jesteś aggro to nie bęziesz jej kisił nie wiadomo ile czasu na ręce tylko zagrasz jako postać by nią atakować.
Milo napisał:
Co do elfów to mecz jest wyrównany, wszystko głównie zależy od podejścia jak to określił Wampir.
Tutaj na ten temat za dużo sie wypowiedzieć w stanie nie jestem, ponieważ nie widziałem jeszcze żadnego meczu elf vs fearie ( chociaż zdaje mnie się iż elfy mają drobną przewagę )
Milo napisał:
Lecz inne decki tribalowe powinny zostac zmiażdżone bez problemów(oczywiście jeżeli normalnie bedzie podchodzić).
No dobra skoro tobie mają normalnie podchodzić karty to i przeciwnikowi mogą więc to zależy od podejścia u obu graczy a nie tylko u ciebie. Powiadasz iż bez problemów powinieneś miażdżyć inne tribale ?? to co powiesz na takie podejście ze strony oppa jeżeli gra:
1. Gobliny:
przykładowe podejście nr1:
tura1 - land, Knucklebone Witch
tura2 - land, Mogg War Marshal ( bez płacenia echa w turze3 )
tura3 - land, mad auntie/goblin king
tura4 - land, mad auntie/goblin king, mogg fanatic
tura5 - land, siege-gang commander
przykładowe podejście nr2:
tura1 - land, Knucklebone Witch
tura2 - land, Knucklebone Witch/mogg fanatic, mogg fanatic
tura3 - land, tarfire/riftbolt/gargadon, mogg war-marshal
tura4 - land, mogg war-marshal, mogg war-marshal
tura5 - land, 2x tarfire/ 2x incinerate
2. Elfy:
przykładowe podejście nr1:
tura1 - land, lanowar/boreal/thoughtseize
tura2 - land, Wren's Run Vanquisher, lanowar/boreal
tura3 - land, Wren's Run Vanquisher/Thornweald archer,Imperious
perfect/elvish champion
tura4 - land, Imperious perfect/elvish champion, czarny pact/ eyeblight's
ending
tura5 - land, młotek + ekwip, lub coś innego
3. Kithin:
przykładowe podejście nr1:( porno podejście ;p - może się zdarzyć sam sie o tym przekonałem )
tura1 - land, stalwart
tura2 - land, 2x stalwart/ stalwart, harrier
tura3 - land, knight of the meadowgrain/wizened cenn/ anthena
tura4 - land, wizened cenn/ anthena, jakiś kithin za 1 mana
przykładowe podejście nr2:
tura1 - land, stalwart
tura2 - land, knight of the meadowgrain
tura3 - land, stalwart + wizened cenn lub anthena/ griffin guide
tura4 - land, jakieś 2 kithiny
tura5 - land, Cloudgoat Ranger
przykładowe podejście nr3:
tura1 - land, stalwart/harrier/Burrenton Forge-Tender
tura2 - land, wizened cenn/ knight of the meadowgrain
tura3 - land, mirror entity
tura4 - land, napaść zamieniając wszystko w postacie 4/4 mające +1/+1
oprócz wizened cenna jeśli by był
tura5 - land, i znów napaść z dopakiem jeżeli by żył mirror enitity ( i ten cykl może sie tak powtarzać dopóki mirror nie zginie albo opp )
To na tyle przykładowych podejść w innych tribalowych deckach jakie nieraz zaobserwowałem podczas gry nimi/ przeciw nim. Radze tobie przemyśleć czy aby napewno powinieneś bez problemów rozkładać inne aggro tribalowe decki bo według mnie tak nie jest.
Milo
Wysłany: Śro 15:59, 28 Lis 2007
Temat postu:
Jak dla mnie wamp to jesteś strasznie negatywnie nastawiony do tego decku, może to dlatego ze większość gier z nim przegrałeś
Wampir
Wysłany: Wto 19:18, 27 Lis 2007
Temat postu:
Milo napisał:
Lecz inne decki tribalowe powinny zostac zmiażdżone bez problemów
I tu się nie zgodzę ponieważ zależy jaką presję dek będzie wywierał i agresywność, każdy inny tribalowy dek też ma różne sztuczki i odpowiedzi tak więc nie ma co z góry zakładać wyniku.
Milo
Wysłany: Wto 18:04, 27 Lis 2007
Temat postu:
Hebi zapomniałeś o wróżkach które kontrują a sprawdzają sie tez dobrze szczególnie w wersji ub. We wspomnianej ub jest tez punktowy removal dlatego uważam ją za lepszą.
Co do elfów to mecz jest wyrównany, wszystko głównie zależy od podejścia jak to określił Wampir. Lecz inne decki tribalowe powinny zostac zmiażdżone bez problemów(oczywiście jeżeli normalnie bedzie podchodzić). To tyle odemnie
Hebi
Wysłany: Wto 16:11, 27 Lis 2007
Temat postu:
Ja osobiście grałem najwięcej razy przeciwko wersji UG, a wersji UB prawie wogóle nie spotkałem więc wypowiem sie na temat tej pierwszej.
Wróżki tak jak inne tribalowe decki są naporem, który posiada łącznie 8 kontr ( 4x run snag, 4x mistic snake) co pozwala mu na uratowanie przed wrathem/damnacją i kupieniem sobie tury więcej na atak co w deckach agrro jest dość często kluczowe. Plusem wróżek jest ich zdolność do wskakiwania czasem w najmniej oczekiwanej chwili dzięki zdolności Flash ( owszem wiem, że nie wszystkie wróżki ją mają ). W decku znajduje się duża ilość postaci co jest z jednej strony dobre lecz z drugiej strony już nie( brak point removalu, bloku postaci oppa; jednym słowem brak kart uprzykrzających życie kretom oppa ).
Zdarzają się sytuacje, w których wróżki sobie nie radzą mimo swej ilości ze względu na swój rozmiar ( P/T ). Są one najczęściej 1/1 lub 2/1 co nie jest zbyt zadawalające jeżeli nie ma na stole wróżkowego lorda, który daje im +1/+1 ( no i shroud
, który nie jest znów tak super dobry gdy mamy na stole Loxodon Warhammer, który nie jest na żadnej postaci ;/ ). W przeciwieństwie do elfów, kithinów oraz goblinów zdaje mnie się iż narzucają one wolniejsze tempo z dwóch względów: mały P/T, trochę duże koszta; np: wróżka 1/1 za 3 mana. Mimo iż wszystkie posiadają zdolność latania ( co jest ich atutem ) mogą mieć problemy ( i to całkiem spore ) z biegaczami, którzy po prostu będą więksi ( np: 3/3 za 2mana albo 2/2 za 1 mana , plus w przypadku elfów i goblinów dopalacze kretów w postaci 8 tzw. lordów ).
Podsumowywując deck nie jest SŁABY ale także mocarzem lecz ma on potencjał ( jak każdy deck w mniejszym lub większym stopniu ) i można nim wygrać niejedną potyczkę dzięki znajomości i ograniu decku, sztuczkach, top decku, a także odpowiednio dobranej strategii do oponenta, z którym gramy( na każdego działa inna strategia gry mimo, że mogą grać tym samym deckiem ).
No to by było na tyle z mej strony na temat tego co sądzę o tym decku
Wampir
Wysłany: Pon 19:41, 26 Lis 2007
Temat postu:
Na początek nigdy nie upieraj się na jednym zdaniu...
Teraz na temat na każdy deck znajdą się opcję by go powstrzymać, a jak wspomniałem wszystko zależy od drawu i to co się ma.
Znowusz strategia na wszystko jest inna przeciw kontroli ten dek musi sie szybko zagrywać przeciw agro/kontrol podobnie tylko ostrożniej a na agro albo to samo tępo trzymać lub grać kontrolnie co czasem może wyjść źle.
Milo
Wysłany: Pon 19:30, 26 Lis 2007
Temat postu:
Uwierz mi Wampir ten deck w rękach dobrego gracza bez problemów radzi sobie z manekinem i nawet Orzeł stwierdził, że nie chce trafiać na taką grę. Dlatego w dalszym ciągu uważam, że deck karci manekina, a co do pyro i damnacji one wcale nie karca tego decku(grając z tobą dostalem damnacją i spokojnie wygralem) dobry gracz wie jak takie rzeczy bezproblemowo ominąć. I na koniec Wampir nie oceniaj decku jak go niegdy w rękach nie trzymałeś
Wampir
Wysłany: Pon 17:25, 26 Lis 2007
Temat postu:
Milo napisał:
np. karci manekina oraz większość naporów. A więc polecam go i miłego grania
Tu się nie zgodzę do końca, wszystko zależy jak jeszcze gra się potoczy i kto co dobierze.A do rzeczy z naporami nie zawsze jest wesoło wystarczy, że przeciwnik będzie miał odpowiedzi na turę to można nie dać rady z kontrowaniem a czasem zdarzy się iż jakieś mono R lub RG wyskoczy z pyro, które niestety karci ten dek trochę.
Także liczy się kto będzie miał większy "kard adwentedż" bo także i to ważne jest.
Z wszelkimi manekinami/ub/rb/bg/etc. agro można złapać się na sztuczę przeciwnika i dostać damnacją, grave paktem lub inną bardzo wredną kartą także trzeba wiedzieć co kontrować, nic na ślepo.
Przechodząc do kontrol sprawa ma się tu tak albo jesteśmy szybsi i dajemy rade przeszkadzać kontroli albo jest wolno i kontrola zjada jak chce.
Tu w wersji z G dobre są oczy bo dają duże stwory za nic, ale zawsze jest jakieś ale bo może się coś z tym stać nawet jak się zagra.
Znowusz wersja z B dostaje discard, który potrafi być o wiele lepszy ponieważ od pierwszej tury można niszczyć kontrolę oraz ametysty mogą pokarać trochę jak się uda przemycić.
Najlepszą znowusz opcją na takie agro/kontrol są karty z serii split second i jest miło.Deck ma potencjał, zagrywa się z końcem, coś tam kontruje lecz na dłuższą grę może być z niekorzyścią dla niego bez "adwentedżu".
Karta warta testingu:
Ancestral Vision -> po prostu odnowienie się po wysypie.
Milo
Wysłany: Nie 19:33, 25 Lis 2007
Temat postu:
Testuje wersje ug i ub (na wizardzie) i ogólnie decki wydają sie mocne. Te małe "gejowe" wróżki często denerwują mojich przeciwników. Ale do rzeczy deck jest spójny, a w szczególności wersja z czarnym ma wiele opcji. Bardzo podoba mi się ten deck, bo jest stosunkowo tan, i a wygrywa z większością decków w naszym meta np. karci manekina oraz większość naporów. A więc polecam go i miłego grania
Wampir
Wysłany: Nie 12:14, 25 Lis 2007
Temat postu: Faeries UG, UB
Wersja UG
3 Faerie Conclave
3 Forest
2 Pendlehaven
4 Snow-Covered Forest
5 Snow-Covered Island
2 Treetop Village
4 Yavimaya Coast
4 Birds of Paradise
3 Mistbind Clique
4 Mystic Snake
3 Pestermite
4 Scion of Oona
4 Scryb Ranger
4 Spellstutter Sprite
2 Wall of Roots
2 Loxodon Warhammer
2 Psionic Blast
1 Remove Soul
4 Rune Snag
Sideboard:
1 Flashfreeze
3 Lignify
3 Spectral Force
4 Thorn of Amethyst
3 Vesuvan Shapeshifter
1 Willbender
Wersja UB
Land
4 Secluded Glen
4 Underground River
2 River of Tears
1 Pendelhaven
2 Faerie Conclave
6 Island
4 Swamps
Creatures
4 Cloud Sprite
4 Spellstutter Sprite
4 Oona's Prowler
4 Scion of Oona
3 Pestermite
3 Mistbind Clique
Spells
4 Rune Snag
4 Psionic Blast
4 Peppersmoke
3 Cryptic Command
Sideboard
4 Terror
3 Pithing Needle
3 Extirpate
3 Flashfreeze
2 Sower of Temptation
Co tu dużo mówić są małe i "gejowe".Tak serio strategia polega na zagram wrózie z końcem tury i będę kontrował, mordował i latał.
Zapraszam do dyskusji.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin