Autor |
Wiadomość |
Hebi |
Wysłany: Nie 11:56, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
Ależ oczywiście im więcej kart będziemy już mieli tym więcej kart będzie mogło sie ze sobą zgrywać a nawet kombować |
|
|
Bielin |
Wysłany: Nie 3:31, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
im wiecej kart w secie, tym bardziej mozna kombinowac |
|
|
Hebi |
Wysłany: Sob 9:12, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
Hehe no ciekawe co oni by na to powiedzieli a to że karty będą się ze sobą zgrywać to od zawsze wiadomo, jest tylko pytanie jakie ?? |
|
|
Bielin |
Wysłany: Sob 0:21, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
wiesz, jakos karty beda wspolgraly ze soba jedne bardziej, drugie mniej ciekawe co by powiedzieli na to wizardzi |
|
|
Hebi |
Wysłany: Pią 22:39, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
Dokładnie głosowanie pokaże czy obie sie znajdą w secie czy tylko jedna z nich a co do komba to także kombuje sie ona z Healing Stone |
|
|
Bielin |
Wysłany: Pią 22:24, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
wlasnie zauwazylem ze sie niezle bedzie kombowala w Aggro Deckach z Healing Song (karta mojego pomyslu:P) - czyzby pierwsze kombo nowego dodatku ? glosowanie pokaze |
|
|
Hebi |
Wysłany: Pią 22:14, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
No racja że tylko z kartami wspomagającymi ona coś więcej będzie robiła niech ci będzie że ta karta może już tak zostać bo w sumie racja z tym ze w kontrolkach nie pogra bo mają mało kretów a w naporach są znowóż małe krety |
|
|
Bielin |
Wysłany: Pią 22:09, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
wiesz, wychodze z takiego zalozenia:
- do kontrolek sie nie nadaje, bo one malo kretow maja i z reguly nie chca ich oslabiac
- do naporow tym bardziej, duzo malutkich kretow ktore maja zabic szybko, wiec nie chcemy ich oslabiac
- jedynie w Aggro deckach z silnymi kretami moznaby to zastosowac, jednakze silne krety beda sie oslabialy
wiec mi sie osobioscie wydaje, ze karta raczej srednia. no ale injury counterki mozna zdjac (np. Healing Stone, czy Healing Song) albo usunac poprzez np. blinka czyli karta musi z czyms grac zeby cos robila |
|
|
Hebi |
Wysłany: Pią 21:59, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
To wiadomo że samych petard w secie nigdy nie było i nie może być. Ciesze sie że zmieniłeś ja chociaż na uncommona ale niedokońca jestem pewien czy 1 counter co ture na kreta to wystarczająco dużo ale to sie okaże w przyszłości |
|
|
Bielin |
Wysłany: Pią 21:30, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
uncommon moze byc, ale mysle ze 2 counterki ja dosc oslabia - pamietaj ze enchantment spada jak nie masz kretow - czyli taki WoG czy damnacja, czy cokolwiek mocnego niszczy tez enchantment. no i trzeba miec jakies krety zeby na nie nakladac counterki - czyli draw kosztem oslabienia naporu
wydaje mi sie ze karta nie jest petarda, nie jest nawet mocna, wiec moznaby ja zostawic - jak juz pisalem, nie tylko petardy beda w naszym secie |
|
|
Hebi |
Wysłany: Pią 14:05, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
Ja bym to zrobił Unkomonem a nie rerką i może zwiększył ilość injury counterków z 1 do 2 i koniec |
|
|
Bielin |
Wysłany: Pią 10:38, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
a kto mowil ze ma grac w Constructed? poza tym - jakies crap rerki musza byc |
|
|
Wampir |
Wysłany: Pią 10:17, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
Co do areny tej to i tak nie jest za mocny pomysł.I też patrzeć pod względem agro to ta karta jest za wolna bo agro ma zabijać szybko a nie tracić turę na kartę, która zaczyna zabijać postacie. |
|
|
Bielin |
Wysłany: Czw 23:53, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
ale Arena ma zastosowanie w kontrolkach, a ta karta ma grac w deckach z kretami - a po takiej Damnacji czy Wracie - spada sama
mozna tez wziasc pod uwage, ze zdolnosc Internal Injuries bedzie wykorzystywana jeszcze jakos (np. Extermination - czy jakkkolwiek to nazwiemy).
poza tym - nie wystawisz tego w 3 turze, bo coz mozesz miec w 3 turze na stole? co najwuzej wall of roots zeby Insanity moglo w 3 turze wyjsc |
|
|
Wampir |
Wysłany: Czw 19:15, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
Taka ulepszona Arena, która się zrobiła zbyt potężna zamiast lose life masz tylko zmiejszenie postaci i nazwę można by zmienić.
A tak to jak się ją poprawi to może być wtedy . |
|
|
Hebi |
Wysłany: Czw 17:15, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
Arena, która w zamian za draw z niej zmniejsza nasze krety i to tylko o -1/-1 i to nie w turze, w której nałożymy na kreta injury counterka przez co jest zbyt przegięta. Prawde mówiąc karta ta nieprzypadła mnie w ogóle do gustu |
|
|
Bielin |
Wysłany: Czw 12:19, 14 Cze 2007 Temat postu: Insanity - Nowa Arena |
|
Insanity 1BB (r)
Enchantment
At the beginning of Your upkeep, draw a card and put an Injury Counter on a creature You control. If You can't, sacrifice Insanity.
oczywiscie uwzgledniajac moje poprawki do zdolnosci Internal Injuries |
|
|