Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bielin
Genialny
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12:15, 14 Cze 2007 Temat postu: Extermination - masowy removal |
|
|
Extermination 2BB (U)
Instant
Put 2 Injury Counters on each creature in play.
oczywiscie uwzgledniajac moje poprawki do zdolnosci Internal Injuries
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hebi
Zaawansowany
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 17:12, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Karta jest prawie, że takim instantowym Lafterem tylko, że krety dostają z tego te -2/-2 tylko napoczątku upkeepa ale co tam, ale od innej strony jest nawet lepszy ponieważ możesz go zagrać z końcem tury oppa dzięki czemu masz wolną mane na jakąś kontre albo coś innego. Ogólnie karta może się przyjąć do seta ale moim zdaniem koniecznie pod inną nazwą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wampir
Administrator
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 19:13, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Prawie jak Damnation xD.
Ciekawe zastosowanie może mieć ale z drugiej strony średnie to jest ponieważ zawsze nie zginą od razu jak się chce.
Tak btw można by zrobić odwzorowanie tego ;].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hebi
Zaawansowany
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:54, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Doszedłem do wniosku że ta karta powinna nakładać 3 injury counter zamiast 2 , ponieważ te krety i tak od razu nie zginą ;p a tak bynajmniej powiększy się jej powera i użyteczność
PS: ale nazwe i tak trzeba zmienić tej karty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bielin
Genialny
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 23:43, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
whatever, nazwe mozna zawsze zmienic zmienic. niby jest jak laughter, ale injury counterki mozna sciagac, np. healing stonem poza tym - laughter lez byl instantowy
aa, i karta sie kombuje np. z jakims Ghostwayem czy blinkiem - wraca bez Injury Counterkow. a jest tyle lepsza od wspomnianego Laughtera, ze daje -2/-2 permanentnie, an ie do konca tury
wezcie tez pod uwage, ze bralem moja (zmieniona) wersje injury counterkow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|